ვიმუშავეთ
6- , 7-ე მოდულებზე. პრეზენტაციაში შევიტანეთ მოსწავლის წინარე ცოდნის დასადგენი ინსტრუმენტი
ვ.მ.ვ. გადავხედეთ გეგმის შაბლონს და მასში შევავსეთ დიფერენცირების ველი - ავირჩიეთ
აქტივობები მოსწავლეთა დასაჯგუფებლად. დავასრულეთ მუშაობა გეგმის შაბლონზე. შევავსეთ
მოსწავლის ნიმუშისთვის ხარაჩო. შემდეგ
„ვიუერში“, რესურსებში ვნახეთ მოსწავლის მოსწავლის მხარდაჭერიდან და მათემატიკური მაგალითებიდან
დავალების შაბლონები /დონეების მიხედვით/ და დაგვევალა,ჩვენი პრროექტისთვის დავალების
ნიმუშების შექმნა.
დღეს
ჩემი ძლიერ მხარე ის იყო, რომ შინაარსობრივადაც კარგად გავიგე მასალა და თითქმის დაუხმარებლად
შევასრულე პრაქტიკული სამუშაო.
No comments:
Post a Comment